Muncitorii Secției Drumuri Naționale Ploiești, unde director este Vlad Cătălin, nu se dezmint.
După ce săptămâna trecută au fost surprinși pe DN 1 B, la Bucov, astupând gropile cu roata unui camion, astăzi tehnica de lucru folosită a fost una mai ”evoluată”.
Un muncitor căra asfaltul ”la rece” cu roaba, îl răsturna într-o groapă, iar altul îl îndesa cu o lopată.
După modelul pârlitului porcului, asfaltul era încălzit cu un arzător conectat la o butelie, apoi era tasat, în grabă, cu o placă compactoare. Procedura era repetată la următoarea groapă, spre nedumerirea șoferilor care asistau la această operațiune.
Reamintim că, la solicitarea Observatorului Prahovean, reprezentanții CNAIR au explicat procedura plombării gropilor în mare bătaiue de joc, astfel:
”În vederea asigurării viabilității drumului, cât și a condițiilor de circulație, aceste degradări sunt remediate provizoriu, în regim de urgență, prin lucrări de reparații asfaltice cu mixtură stocabilă – plombe.
Având în vedere situația din acest moment, respectiv gropi pe mai multe drumuri naționale, se depun eforturi pentru a remedia aceste degradări în cel mai scurt timp, pentru a nu se pune în pericol siguranța circulației.
În perioada următoare, atunci când condițiile meteorologice vor permite, se vor executa lucrări de reparații mai ample, respectiv covoare asfaltice, reparații pe suprafețe întinse”.
Se “pârlește porcul” pe Drumurile Naționale
Lovitura de Presa nu răspunde pentru conținutul comentariilor și își rezervă dreptul de a le modera sau de a le respinge. Vă rugăm să folosiți un limbaj respectuos și civilizat în exprimarea opiniilor.