Compania aeriană irlandeză low-cost Ryanair introduce de astăzi bilete de îmbarcare digitale 100%.
CEO-ul companiei aeriane irlandeze low-cost Ryanair asigură însă și că pasagerii care se vor prezenta la îmbarcare cu bilete tipărite, pe hârtie, nu vor fi opriți, dacă este vorba de cazuri excepționale
El dă asigurări că, chiar dacă de la jumătatea lunii noiembrie pasagerii vor fi obligați să se înregistreze doar online, pe aplicația companiei aeriene, „cu siguranță nu îi vom refuza pe cei care se prezintă la poarta de îmbarcare cu un bilet pe hârtie”, conform Corriere della Sera.
Compania aeriană va înlocui astfel toate cardurile tipărite cu versiunea digitală în aplicație, folosită deja de 80% dintre pasagerii săi.
Tichetele de îmbarcare tipărite cu versiuni digitale 100% vor fi disponibile prin aplicația myRyanair.
Ce se întâmplă dacă telefonul meu se descarcă sau îl pierd înainte de îmbarcare?
Pierderea telefonului poate fi îngrijorătoare, dar nu te va împiedica să prinzi zborul, potrivit CEO-ului Ryanair, Michael O’Leary. El a spus: „Marea preocupare pe care o au oamenii este: «Ce se întâmplă dacă îmi pierd bateria sau dacă îmi pierd telefonul?» „…Dacă îți pierzi telefonul, nu există nicio problemă.” „Atâta timp cât v-ați înregistrat înainte de a ajunge la aeroport, vă vom emite din nou un permis de îmbarcare pe hârtie la aeroport gratuit.”
În cazurile în care telefonul s-a descărcat, O’Leary a menționat, de asemenea, că personalul va avea „numărul de secvență” al fiecărui pasager la poarta de îmbarcare. Aceasta înseamnă că ar trebui să vă puteți îmbarca în continuare fără el, așa că „nimeni nu ar trebui să-și facă griji”. Sfaturile de pe site-ul Ryanair reflectă acest lucru, adăugând: „Dacă v-ați înregistrat deja online și vă pierdeți smartphone-ul sau tableta (sau se descarcă), datele dvs. sunt deja în sistemul nostru și veți fi asistat la poartă.”
Ce se întâmplă dacă Wi-Fi-ul aeroportului este slab sau nu am date mobile?
Ryanair a asigurat că, odată ce v-ați înregistrat online, permisul dvs. de îmbarcare va fi accesibil offline în aplicația Ryanair. Cu toate acestea, îndrumările de pe site-ul său subliniază: „Toți pasagerii Ryanair vor primi în continuare mementouri prin e-mail pentru a se înregistra online cu 48 și 24 de ore înainte de plecare.”
„Dacă un pasager sosește la aeroport, dar nu s-a înregistrat online (ignorând aceste mementouri), va trebui în continuare să plătească taxa de check-in la aeroport.”
Compania spune că obiectivul este de a oferi o experiență „mai rapidă, mai inteligentă și mai ecologică”. În prezent, aproape 80% din cei peste 206 milioane de pasageri ai Ryanair folosesc deja cardul digital. Ryanair a decis recent să modifice și dimensiunea acceptată a bagajelor luate la bord începând de astăzi, pe 235 de aeroporturi. Ryanair a confirmat că pasagerii pot aduce acum, la bordul zborurilor sale, un bagaj de mână mai mare, gratuit.
Compania aeriană low-cost a confirmat că au fost instalate noi dispozitive de măsurare a bagajelor pe toate cele 235 de aeroporturi europene de pe care operează. Aceasta înseamnă că pasagerii Ryanair pot aduce acum la bord un bagaj personal mai mare, gratuit, cu dimensiunile de 40 x 30 x 20 cm, față de bagajul de mână gratuit standard al UE de 40 x 30 x 15 cm.



