Nu ați mai auzit nimic de cetățeanul Klaus Werner Iohannis? Ei bine, acesta nici nu își dorește să se intereseze cineva de el! Mai ales acum, când mai este atât de puțin și, gata, poate produce și el!
Mai ales că a investit totuși atâta în ”schema nemțească” pe cale de ”a închide cercul” la Otopeni de-abia acum. Desigur, nu și-a investit salariul prezidențial. Și nici economiile din meditații și chirii. Ci multă încredere în JALONUL 439…
Astfel că ”sămânța” a fost aruncată în solul atât de fertil al afacerilor cu debilul stat român încă din Raportul din care astăzi cităm doar următorul fragment…
” 3.2.2. Tranzacții de privatizare finalizate sau planificate la înterprinderile de stat din România în 2023 și 2024.
În anul 2023:
- Compania Națională Aeroporturi București (CNAB): Privatizarea a 49% din acțiunile companiei a fost finalizată în mai 2023, câștigătorul licitației fiind consorțiul format din Fraport AG Frankfurt Airport Services Worldwide și Macquarie Infrastructure and Real Assets, existând unele întârzieri în procesul efectiv de finalizare a tranzacției”.
Acum, cu întârzieri sau fără, ”procesul efectiv de finalizare a tranzacției” a fost asumat oficial într-un raport oficial ca fiind bifat în anul 2023. Numai că suntem în martie 2025 și ”privatizarea a 49% din acest obiectiv totuși strategic, aflat ”gard în gard” cu un aeroport militar operabil NATO tot nu a ajuns la AMEPIP…
Desigur, se poate spune că nici Agenția pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice nu este chiar un etalon de performanță managerială… Dar, totuși… Cum la CNAB, Fondul Proprietatea are doar 20% din acțiuni, tot trebuie lămurit cum a fost declarat încheiat jalonul cu privatizarea a 49%…
Însă până la clarificarea acestei situații operative, miza ”de îndată” a întregului ”Jalon” ar putea fi bine foarte bine chiar hangarul de reparații pentru avioanele TAROM. Aflat în epicentrul Aeroportului Internațional ”Henri Coandă” Otopeni!
Iar cum la nivelul întregii Europe mai există doar două astfel de unități strategice pe picior de egalitate în ale performanței tehnice, cine nu ar fi interest să preia ”activele”, cu tot cu hangar…? Mai ales că acestuia nu ar trebui decât să i se schimbe numele într-unul nemțesc! SE ȘI ȘTIE CARE! Personalul tehnic românesc, unul extrem de apreciat, fiind deja curtat că nici nu va trebui să plece în afara hangarului, doar că își va desfășura activitatea sub un alt operator.
Dar cum în chiar aceste zile are loc o operațiune de verificare declanșată ”de îndată”, să avem puțintică răbdare cu trecerea la ”next level” al dezvăluirilor. Mai ales că, totuși, chiar și cei care se vaită că ”nu am avut ce face, a fost ordin nemțesc”, ar fi trebuit să afle totuși că Iohannis chiar nu mai este șeful statului…