HomeInterneCafenelele 5 to go vând vacanțe la reducere

Cafenelele 5 to go vând vacanțe la reducere

spot_img

Fibula Air Travel, lider regional în turism, și 5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, au format un parteneriat, iar de luna viitoare, în cele 650 cafenele din România se vor putea cumpăra vacanțe la reducere.
Cafenelele 5 to go devin de luna viitoare cea mai extinsă rețea de puncte de vânzare pentru pachete turistice, și consolidează poziția Fibula drept una dintre cele mai puternice agenții de turism de pe piața din România.

5 to Go va integra în rețeaua proprie accesul la vacanțe cu discount garantat. Prin această colaborare, cele două companii capitalizează sinergiile dintre traficul crescut de care se bucură cafenele și expertiza turistică a Fibula, punând bazele celui mai extins canal de distribuție directă pentru pachete turistice, din țară.

„După 20 de ani în care ne-am concentrat aproape exclusiv pe servicii B2B, anul acesta am decis să ne deschidem către consumatorul final. Așa am început să ne uităm către piață, unde este clientul nostru, care îi sunt obiceiurile. Primul pas a fost să dezvoltăm o platformă online intuitivă, care le permite oamenilor să își rezerve vacanțele direct. Apoi am mers mai departe și am analizat cum putem fi prezenți în locurile unde clienții noștri își petrec deja timpul și unde pot accesa ușor aceste oferte.

Ne adresăm unui public care știe să aprecieze un produs premium la un preț corect. Așa am ajuns firesc la 5 to go, un brand cu o viziune de piață complementară și cu aceeași orientare către calitate accesibilă și experiențe bine gândite pentru client. De aici, proiectul s-a construit natural, iar noi suntem încrezători că acest parteneriat va deveni rapid un reper de succes pentru modul în care turismul și retailul se pot întâlni”, a declarat Muharrem Mavisu, director general Fibula Air Travel România.

Campania, care începe pe 15 noiembrie 2025 și se va desfășura în toate cele peste 650 de cafenele 5 to go din România.
În fiecare locație, clienții vor găsi pahare cu identitatea vizuală a proiectului și alte materiale dedicate, alături de codul QR ce le permite să acceseze pagina specială cu oferte de vacanță.

Pachetele disponibile vor fi actualizate periodic, însă reducerea de 5% față de prețul de listă se va menține pe întreaga durată. Odată cu lansarea campaniei, în meniul 5 to go va fi inclusă și o nouă băutură signature, creată special pentru această colaborare.

Fibula Group este cel mai mare touroperator din Balcani și un jucător regional de referință în industria turismului, cu peste 30 de ani de experiență pe piețele din Turcia și Europa de Sud-Est. Grupul deține birouri proprii și desfășoară operațiuni în România, Turcia, Bosnia și Herțegovina, Macedonia de Nord, Kosovo, Serbia, Albania și Elveția, acoperind atât activitatea de touroperating, cât și ospitalitate, tehnologie și servicii de destinație (DMC).

Din portofoliu fac parte hoteluri de 5 stele în Antalya (Belek și Side) și Ohrid (Macedonia de Nord), iar pentru vara anului 2025 este planificată deschiderea unei noi unități hoteliere proprii în Belek. Fibula Group dezvoltă și întreține tehnologii avansate pentru rezervări și plăți online, inclusiv o platformă proprie de vânzări și soluții software dedicate industriei de travel.

spot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Lovitura de Presa nu răspunde pentru conținutul comentariilor și își rezervă dreptul de a le modera sau de a le respinge. Vă rugăm să folosiți un limbaj respectuos și civilizat în exprimarea opiniilor.
spot_img

Articole similare

Ultimele articole

Etichete

spot_img